Teatralne rzęsy...

21:30 0 Comments

Hej dziewczyny! Już od dłuższego czasu przymierzałam się do zrobienia sztucznych rzęs 1:1. Jutro mam wesele znajomych więc jakoś tak postanowiłam, że zrobię to właśnie dziś. Znalazłam w internecie sympatyczną dziewczynę, która robi to za 60pln :) przed kontaktem z nią dokładnie przejrzałam jej prace i zdecydowałam się. Zupełnie nieświadoma konsekwencji
kiedy zapytała mnie jaką chcę długość, odpowiedziałam, 12mm,13mm,14mm. I o to mam - Teatralne rzęsy... Wyglądam trochę jak klaun :( jutro zadzwonię do niej i mam nadzieję, że uda się spotkać i trochę okiełznać te moje rzęsy (teraz są tak długie, że mogę się nimi podrapać z tyłu głowy). Wyglądają tak:







Redakcja

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 komentarze: