Rzęsy 1:1 po 5 tygodniach...

06:24 0 Comments

Może będziecie ciekawe :) tak właśnie wyglądają moje rzęsy po 5 tygodniach. Niewiele ich już zostało więc zaczęłam kilka dni temu się już nawet malować :P Myślałam czy je zdjąć.. Na jednym z Waszych blogów wyczytałam, że pomocnym w domowym zdejmowaniu rzęs jest jakiś olejek - ogólnie tłuste preparaty, bo rozpuszczają one klej. Jednak stwierdziłam, że w niczym mi one nie szkodzą więc poczekam aż same opuszczą okolice mojego oka. aczkolwiek trochę im w tym pomagam bo zmywam oczka płynem dwu fazowym Ziaji (który jak wiadomo ma swoją tłustą część) a dziś zakupiłam nawet olejek rycynowy, którym zacznę już teraz smarować na wieczór swoje rzęski :) Efekty tej kuracji opiszę za jakiś czas ;)

Redakcja

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 komentarze: