ShinyBox

07:15 0 Comments

Czyli darmowe pudełka z kosmetykami do "testowania" :) Sama zarejestrowałam się jak tylko akcja została puszczona w świat - czyli zdaje się, że jakoś w maju. Puściłam linka na facebooku i nawet 3 koleżanki się zarejestrowały :) Nie wiem czemu później stwierdziłam, że to jakaś ściema i kompletnie sobie odpuściłam, wyrzucając to z pamięci. Nie dawno jedna z Was mi ją odświeżyła. Prezentując na blogu cuda z ShinyBoxu... Też chcę! Postanowiłam jeszcze raz zawalczyć.
Może pomożecie mi w zdobyciu październikowego pudełka? (mam w październiku urodziny, był by to cudowny dodatek do prezentów :)) a tym samym i Wy rozpoczniecie grę o kosmetyki ?! Zapraszam - wystarczy się zarejestrować TUTAJ.

Redakcja

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 komentarze: